« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie III sesji Rady Miejskiej Skoczowa IX kadencji, przywitanie radnych i gości oraz stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Raport o stanie Gminy Skoczów za 2023 rok (druk nr 68).

1. Przedstawienie raportu.

2. Debata nad raportem.

5. Udzielenie / nie udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Skoczowa za 2023 rok.

1. Zapoznanie z:

1) sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Skoczów za 2023 rok (druk nr 5 został przyjęty na sesji w dniu 22 maja br.),

2) informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Skoczów (druk nr 6 został przyjęty na sesji w dniu 22 maja br.),

3) opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Skoczowa sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Skoczów za 2023 rok (opinia została przedłożona na sesję w dniu 22 maja br., zapoznano się),

4) sprawozdaniem finansowym Gminy Skoczów za 2023 rok (druk nr 7 został przyjęty na sesji w dniu 22 maja br.),

5) informacją o wykonaniu budżetu Gminy Skoczów w 2023 roku (druk nr 30),

6) opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Skoczowa o wykonaniu budżetu za 2023 rok, przesłaną do Regionalnej Izby Obrachunkowej (druk nr 66),

7) opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej Skoczowa wniosku, w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Skoczowa za 2023 rok (druk nr 67),

8) wnioskiem Komisji Rewizyjnej do Rady Miejskiej Skoczowa o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Skoczowa za 2023 rok (wniosek zostanie odczytany przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej).

2. Podjęcie uchwał:

1) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2023 (druk nr 41).

6. Informacja Przewodniczącej Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja z działalności Burmistrza w okresie od 1 - 31 maja 2024 roku (druk nr 60).

8. Informacja z działalności gospodarki leśnej w Gminie Skoczów za 2023 rok (druk nr 61).

9. Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2023 rok (druk nr 34).

10. Podjęcie uchwał:

1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Bładnice (druk nr 43).

2. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Harbutowice (druk nr 44).

3. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Kiczyce (druk nr 45).

4. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Kowale (druk nr 46).

5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Międzyświeć (druk nr 47).

6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Ochaby (druk nr 48).

7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Pierściec (druk nr 49).

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Pogórze (druk nr 50).

9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Wilamowice (druk nr 51).

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów sołtysa i rady sołeckiej sołectwa Wiślica (druk nr 52).

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów Przewodniczącego Zarządu Osiedla "Południe" oraz Zarządu Osiedla "Południe" (druk nr 53).

12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów Przewodniczącego Zarządu Osiedla "Centrum" oraz Zarządu Osiedla "Centrum" (druk nr 54).

13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów Przewodniczącego Zarządu Osiedla "Górny Bór" oraz Zarządu Osiedla "Górny Bór" (druk nr 55).

14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu wyborów Przewodniczącego Zarządu Osiedla "Za Wisłą" oraz Zarządu Osiedla "Za Wisłą" (druk nr 56).

16. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, ich wymiaru, zakresu i sposobu rozliczania wykonywania takich usług (druk nr 40).

18. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub na roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, nie stanowiącym własności Gminy Skoczów (druk nr 58).

19. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Skoczów (druk nr 59).

20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/10/2024 z dnia 22 maja 2024 roku w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości (druk nr 57).

21. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Skoczów, z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 64).

23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LIV/591/2024 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 18 grudnia 2023 roku, w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Skoczów na lata 2024-2035 (druk nr 63).

24. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego, trybu zawarcia umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą i zawarcie kolejnej umowy (druk nr 42).

11. Informacja Przewodniczącej Rady na temat złożonych interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi.

12. Wolne wnioski, informacje, oświadczenia, komunikaty.

13. Sprawy organizacyjne.

14. Zamknięcie obrad III sesji Rady Miejskiej Skoczowa.

« Powrót do strony głównej